Dag 7: Gewoon nog unne keer PARTYYY TIME! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 7: Gewoon nog unne keer PARTYYY TIME! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 7: Gewoon nog unne keer PARTYYY TIME!

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

22 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Opstaan was toch nog niet heel chill na 5 uur slaap. Ik had het geluk dat ik vandaag geen Morning Survey had dus kon ik wat langer blijven liggen. Vandaag ging ik met Anna (een van de begeleiders) en Andrianna opnieuw een Info Table opzetten. Dit maal was dit in een ander 5 sterren hotel waarvan we niet wisten waar deze lag. Daarom was het ook een erg hectische ochtend waarbij eigenlijk alles tegen zat. Ten eerste waren we te laat met vertrekken omdat de voorraad niet was gecontroleerd de avond van tevoren. Al goed, we vertrokken dus 25 minuten te laat... Ten tweede heeft Anna haar rijbewijs ergens uit de sloot getrokken want het is schijnbaar erg lastig om naar een andere versnelling dan de tweede te schakelen. Dus reden we over de autoweg in z'n twee met 35 auto's achter ons... Vervolgens reden we 6x verkeerd en is de auto in totaal zo'n 40 keer afgeslagen. Ohja, denkte er bijna te zijn, pakken we per ongeluk de verkeerde straat. Effetjes draaien dan. Nou wat denkte stuurt ze em in de meest ellendige afgrond die je maar kan bedenken. Sta je dan op een steile helling die afloopt richting een klif in de zee, met een auto uit het jaar nul.
Drie keer raden, krijgt ze em niet meer uit de afgrond getrokken. Dus mocht ik het maar doen...

Eenmaal aangekomen bij het Hotel hebben we een kwartiertje achter de tafel gestaan waarna we weer konden vertrekken... Die middag heb ik nog met Yara een taart gemaakt voor den Yella. En die avond hebben we het nog een keer echt gevierd. Hoppakeee Party Time tot een uur of 01:00 en vervolgens lekker om 05:30 op staan. Ellende.

  • 23 Mei 2015 - 14:35

    Rian:

    Ha ha Luc,
    vind dit wel de grappigste blog tot nu toe. Maar ook blij dat ik het niet van dichtbij heb mee hoeven maken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 7015

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: