Dag 13: Rustiggg dagje.... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 13: Rustiggg dagje.... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 13: Rustiggg dagje....

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

28 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag begon de dag met een Info Point in de Old Town van Rethymno. Deze shift begon om 10:00 uur en ik deed deze met Boris. Aangezien het een normale woensdag om 10:00 uur was, was er eigenlijk niemand. Ohja, we mochten alleen nog maar de mensen begroeten vanwege het feit dat er iemand geklaagd had dat we de mensen te veel pushten. Dusss, nadat de wouten geweest waren moesten we vanaf nu dus bij de Info Point blijven. Dat was dus vandaag ook het geval. De mensen die voorbij kwamen mochten we alleen begroeten... Een dubbele espresso later, aan het einde van onze shift, kwam er nog een mevrouw die een T-Shirt en een Bracelet kocht. YEAAHH! Zijn we toch niet voor niets geweest.
'S middags hebben we gezwommen een een beetje gechillt. Just chillin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 7019

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: