Dag 14: Mun wekelijkse ochtend wandeling van 10 km - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 14: Mun wekelijkse ochtend wandeling van 10 km - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 14: Mun wekelijkse ochtend wandeling van 10 km

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

28 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Oeeeh dat vind ik zo prettig he, lekker 's ochtends vroeg om 05:00 uur opstaan om vervolgens met Babette een frisse ochtend wandeling over het strand te maken. De teringg man. Wa een verschrikkelijk kut end. In ieder geval... toen de Morning Survey er weer op zat ben ik weer terug naar bed gegaan. Nu ik dit schrijf kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat dit deze ochtend was. Wazigg. 'S middags hebben we met een groep en Niktarios (een of andere boy die excursies geeft op een piratenschip in de Old Town) geluncht. Hij nam ons mee naar een klein lokaal huisrestaurant waar je kon kiezen tussen een Vegetarisch menu of een met Vlees. Je mocht vervolgens je drank meenemen naar het dakterras die twee trappen hoger lag. Overal stonden planten, de muur was beplakt met munten en het eten kwam omhoog met een liftje. Later heb ik zelf nog tot een uur of 18:00 in de stad rond gehangen waarna ik opzoek ging naar een bushalte... Na een kut end gelopen te hebben, drie kwartier gewacht te hebben en in een overvolle bus met zo'n 60 man gezeten te hebben kwam ik aan bij de Campside. NU eerst, ETEEENN!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 7013

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: