Dag 16: Mislukte slideshow - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 16: Mislukte slideshow - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 16: Mislukte slideshow

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

30 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vanochtend begon de dag met een Info Point in de Old Town. Deze deed ik samen met Taylor. Het was niet erg druk qua toeristen, wat trouwens meestal het geval is op de vroege ochtend. Dus sta je daar met je dubbele espresso achter een plastic stand mensen te begroeten. Achjaaa, om 12:00 uur of misschien wat eerder, konden we weer inpakken. 'S middags hebben we nog op het strand gelegen en gezwommen. Die avond had ik samen met een van de leidsters en Roxy een Slideshow in een of ander chique hotel. Om echt te laten zien dat we een non-profit organisatie zijn die afhankelijk is van donaties gebruiken we een diaprojector uit het jaar nul. Daarom duurt het altijd een eeuwigheid voordat we kunnen beginnen en als we beginnen is de helft scheef, op zen kop of moeten we ze er manueel in duwen. Dit was dus ook deze keer het geval. De helft van de dia's moest er met de hand terug ingefrot worden wat mijn taak was.. JEEUUUYY, mooi man. Roxy, die de presentatie in het Duits vertaalde vond het allemaal grappig dus die stond de hele tijd volle gas in die microfoon te lachen. Misschien was dat de reden dat niemand na der hand nog naar de info table kwam om iets te kopen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7029

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: