Dag 18: Morninggg survey met 4 uur slaap. COMEEON! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 18: Morninggg survey met 4 uur slaap. COMEEON! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 18: Morninggg survey met 4 uur slaap. COMEEON!

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

01 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Ginne gezeik! Vanochtend na 4 uur slaap lekker eruit om vervolgens de Morning Survey te lopen. Ik had sector DEF met Sonja, een van de leidsters. Na 10 minuten lopen was ze alleen haar telefoon vergeten, dikke vinger ik wacht hier wel. Dusss ik ging effe op een betonnen golfbreker zitten waarna ik gewoon weer in slaap viel. Hehe dan kun je wel raden wat voor een ochtend het was. 'S avonds had ik Info Point met een nieuwe leider die vandaag was gearriveerd. Heel bijzonder was het weer niet... het is gewoon een beetje de tijd uit staan tot 22:00 uur. Wel kwam er nog een of andere wazige Noor effe vertellen hoe het er bij hun aan toe ging. "Wij jagen op Walvissen en Zeehonden. En witte wat het is? Als we dat niet doen dan eten ze alle vis in de zee op". Jaaaa man, da is. Thanks voor de informatie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 7035

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: