Dag 28: Gorge in Rethymno - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 28: Gorge in Rethymno - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 28: Gorge in Rethymno

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

10 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Rustig dagje vandaag, ik hoef alleen maar te zorgen dat het eten klaar is om 18:00 uur. En gelukkig hoef ik het niet alleen te doen dus stelt het allemaal niet zo veel voor. Aangezien Jelle en Yara alleen Morning Survey hadden en dus ook alweer op tijd terug waren, besloten we om die middag wat te gaan doen. In eerste instantie was het idee van mij en Jelle om een beetje de bergen in te gaan fietsen maar later kwamen we er achter dat er ook een Gorge (kloof) in Rethymno is, op 8km van de camping. Nouu en geloof het of niet, in inne keer goed gefietst man! CMONNN! We kunnen het wel. Nah goed het klinkt nu allemaal heel makkelijk maar we reden om het heetst van de dag op een stel klerefietsen de bergen in. Pfff heavy als je over een steile slinger weg omhoog moet. Eenmaal aangekomen zijn we door de kloof gaan wandelen. Er waren watervallen, diepe valleien en verlaten huizen. Na twee uur lopen werd het hoog tijd om maar eens terug te gaan. Het was namelijk al 16:30 toen we nog aan het lopen waren. Aangezien ik om 17:00 uur moest koken, en we een 1,5 uur over de heenweg hebben gedaan, besloten we om de shortcut te nemen. Gewoon klimmen dan! Eenmaal boven aangekomen kwamen in iemand zijn olijfbomengaard uit. Nu terug naar de fiets en naar de campside. Terug in 12 minuten! Goeie timing, we kwamen aan om 16:58.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 7016

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: