Dag 30: Dan maken we toch ons eigen riff jongen! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 30: Dan maken we toch ons eigen riff jongen! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 30: Dan maken we toch ons eigen riff jongen!

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

12 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vanochtend stond ik op D-F sector waar we over de gehele kust maar 1 zielig trackje vonden. Dus waren we die ochtend alweer om 07:45 uur terug op de Campside. Jelle en ik besloten later die middag om weer te gaan snorkelen. We hadden stenen bij elkaar verzameld en deze op een hoop gelegd op de bodem van de zee. Later zaten er al allerlei kleine vissoorten en een soort algeneters bij. Dus leende Jelle en ik de Go-Pro van Taylor en gingen we alles onder water filmen, en foto's maken terwijl we op de bodem lagen. Ge moet wat hé.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 7027

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: