Dag 34: Gekke Russen - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 34: Gekke Russen - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 34: Gekke Russen

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

16 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik de Morning Off die ik heb besteed aan het schrijven van de blog, die ik voor de verandering weer eens moest inhalen van de afgelopen week. 'S avonds had ik samen met Sally, Info Table in hotel White Palace. Het begon al meteen goed. Veel mensen waren geïnteresseerd in de Sea Turtle en onze organisatie, Archelon. Er werd veel gekocht: T-Shirts, armbanden, kettingen, sleutelhangers en we hadden zelfs een hatchling adoptie. Na een uur kwam er een Russische vrouw van een jaar of 25 met drie kinderen aan wandelen. Ze sprak geen woord Engels, vroeg nergens om maar begon alles wat ze enigzins wat vond te passen en mee te nemen. De achterliggende gedachten, de organisatie, de zeeschildpad en de prijs maken hierbij uiteraard niets uit. Hoppakee €71 aan spullen, waarna de 'man', een of andere 60 jaar oude lul de hele lading kon betalen. Hij pakte een stapel honderdjes uit z'n broek zak en geeft er een van aan ons. Eenmaal afgehandeld kwamen we erachter dat we 2 extra armbanden miste. (terwijl ze er maar voor twee betaald hebben). We draaide ons om en zagen de familie naar de lift lopen. DACHT ET NIEEE, ik rende erachter na, zetten m'n voet voor de sluitende lift deur en uiteraard... 4 in plaats van 2 armbanden. Dat word dan nog eens €10 alstublieft.

Tags: #holdupboy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 7025

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: