Dag 40: Weer een dode... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 40: Weer een dode... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 40: Weer een dode...

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

22 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vanochtend had ik Morning Survey met Boris op sector D-F. Na 's ochtends alle suitcases afgegeven te hebben bij de desbetreffende hotels gingen we naar het begin van de sector. De Morning Survey opzich was niet heel bijzonder tot op het moment dat we een dode Loggerhead Sea turtle (Caretta Caretta) vonden. Desondanks de ontiegelijke stank hebben we een kijkje dichterbij genomen. Zo kwamen we er achter dat het waarschijnlijk ging om een vrouwelijk dier waarvan de doodsoorzaak onbekend is. Aan de staat te zien was het duidelijk dat deze al een tijdje in de zee rond dreef. Hij was namelijk al voor een deel gerot en de kaak lag erlangs. Na gebeld te hebben, hebben we metingen gedaan en het dier naar het achterste deel van het strand verplaatst. Uit het zicht van de toeristen. Eenmaal klaar met de Morning Survey zijn we met het A-C team terug gelopen naar de Campside. Ohjaaa, we kregen nog een lift wat super chill was natuurlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 7036

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: