Dag 42: G-K sector + Assisteren Slideshow - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 42: G-K sector + Assisteren Slideshow - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 42: G-K sector + Assisteren Slideshow

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

24 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vanochtend controleerde ik sector G-K. Tijdens de Night Survey, de nacht ervoor, is er een nestende schildpad aangetroffen. Het nest wat ze had achtergelaten was al gemarkeerd, wat voor ons gunstig was. We vonden de eieren namelijk al binnen 5 minuten waarna we onze metingen konden doen. Ging het altijd maar zo snel!
'S avonds stond ik ingepland voor het assisteren van de Slideshow bij White Palace. In het begin van de avond voor het begin van de Slideshow waren er weinig mensen die interesse toonden in onze informatie tafel. Later, tijdens de Slideshow begon het te lopen en werd er zelf nog een adoptie gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 7023

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: