Dag 43: Doe maar chique, een persoonlijke uitleg.. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 43: Doe maar chique, een persoonlijke uitleg.. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 43: Doe maar chique, een persoonlijke uitleg..

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

25 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Altijd gezellig, de dag beginnen met een Info Point. Achja, het was zoals gewoonlijk weer een beetje ouwe hoeren over van alles en nog niks. Toch hadden we nog verbazing wekkend veel verkocht. €37 in totaal is zeker niet slecht op een donderdag ochtend. Daarnaast hebben we een groep Portugese mensen geïnformeerd en een Duits koppel die beide les geven op een lagere school.
Vandaag was het tevens de eerste keer dat we bij Minos Mare (hotel) een Slideshow zouden doen. Er waren echter zo weinig mensen dat we de mensen die er zaten persoonlijk gingen vragen. Er zaten 12 mensen in totaal waarvan 7 Russen die natuurlijk totaal niet geïnteresseerd waren. Uiteindelijk deden we de presentatie voor drie mensen. Deze waren wel zeer geïnteresseerd en natuurlijk deden we de presentatie minder formeel dan normaal wat ook wel leuk was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 7034

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: