Dag 47: Toch maar iets doen... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 47: Toch maar iets doen... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 47: Toch maar iets doen...

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

28 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Normaal gesproken ben je vrij na een Night Survey maar aangezien deze van gisteren avond niet doorging heb ik me maar vrijwillig aangemeld om nog iets te doen. Ik mocht vervolgens helpen met People to People. Hierbij word een groep Amerikaanse jongeren geïnformeerd en rondgeleid door onze Campside. Na de uitleg mogen ze helpen met het maken van de shading waarbij ik ze assisteerden en aanstuurden. Dit duurde echter maar een kwartiertje waarna ik de rest van de dag kon doen wat ik wilde. Ik besloot om de stad maar in te lopen. Geen idee waar naartoe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7024

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: