Dag 51: Het zal mij weer benieuwen... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 51: Het zal mij weer benieuwen... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 51: Het zal mij weer benieuwen...

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

02 Juli 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vanochtend heb ik proberen zo lang mogelijk uit te slapen, uiteraard was het om 10:00 uur weer niet meer te harde in de tent dus helaas. Dan maar ergens buiten liggen...
'S avonds was ik ingepland voor het doen van een presentatie in Minos Mare. Het hotel waarbij er de volgende keer geen hond was. Ik was dus al voorbereid op het ergste. Ook dit keer waren er vrij weinig mensen waarna we de presentatie opnieuw persoonlijk deden voor maar liefst 4 mensen! Desondanks de opkomst viel de opbrengst totaal niet tegen €108! Dat is €103 meer dan de vorige keer. Hoppaaa toch nog de moeite.
Na de Slideshow hadden we afgesproken om naar de stad te gaan. De mensen die gingen waren daar al dus liep ik alleen richting de Old Town. Ik kwam om een uur of 23:30 aan en raar genoeg was ik totaal niet moe van gisteren avond. Yamas!

Ohjaaa, dit was tevens ook mijn laatste shift van deze stage periode!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: