Dag 52: Skinaria Beach, here we come! (Alweer) - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 52: Skinaria Beach, here we come! (Alweer) - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 52: Skinaria Beach, here we come! (Alweer)

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

03 Juli 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag hadden veel mensen een vrije dag dus besloten we een grote bus te huren en naar Skinaria Beach te gaan. De snorkelspot waar we de vorige keer niet konden zwemmen in verband met het hevige weer. Vandaag was het daarentegen wel goed weer. Eenmaal aangekomen gingen de eerste mensen het water in. KOUUDDD!! Wattefack, heel veel langer dan 20 minuten was niet te doen. Maar dat was het zeker waard. Overal lagen rotsen op de bodem waartussen allerlei flora en fauna lag. Er zaten tropisch gekleurde vissen, scholen grotere vissen en we zagen een Bermuda. Dit had ik echt totaal niet verwacht! Sickk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 7020

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: