Dag 57 t/m 60: ATHENE! en terug naar huis. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 57 t/m 60: ATHENE! en terug naar huis. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 57 t/m 60: ATHENE! en terug naar huis.

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

10 Juli 2015 | Nederland, Eindhoven

Na onze stageperiode hebben we Athene bezocht. We zijn hiernaar toe gegaan met de boot vanuit Chania. We verbleven daar in een Youth Hotel genaamd 'Athens-style'. YEAAHH eindelijk weer een fatsoenlijk bed! We hadden Airco in de kamer, 2x tweepersoonsbedden, een keukentje, een tv en een balkon met uitzicht op het Acropolis! Wat wil je nog meer nadat je 2 maanden op een ellendig matje in het zand hebt gelegen.

Op 10 juli om 19:00 uur 's avonds werden we op Eindhoven Airport opgehaald.

Et was weer een mooi avontuur. Op naar de volgende!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 729
Totaal aantal bezoekers 7017

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: