Dag 2: Chillen en Sea Grasssss.. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 2: Chillen en Sea Grasssss.. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 2: Chillen en Sea Grasssss..

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

15 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Gooi er nog maar een blog tegen aan nu we toch bezig zijn. Vandaag hebben we gelukkig uit kunnen slapen na de vermoeiende twee afgelopen dagen. Om 12:00 uur zouden we namelijk als eerst een introductie/presentatie hebben over de algemene dingen die we kunnen verwachten en moeten weten. Achteraf ging deze niet door dus hebben we de rest van de dag een beetje gechillt en op het strand gelegen. Na het avondeten, dat we in de middag aten, gingen we naar een vijf sterren hotel aan het strand waar we Sea Grass gingen verwijderen. Dit deden we om te voorkomen dat het hotel met tractoren de Sea Grass zou gaan verwijderen van het strand. Dit zou namelijk het zand zo hard aanduwen dat de schildpadden die hier zouden nestelen, geen nesten meer konden bouwen. Dus deden we dit met de hand... Wat natuurlijk super veel tijd in beslag nam en wat ook nog eens erg zwaar was. We hebben het eerste deel schoongemaakt met de helft van het tweede deel waarna we besloten om de volgende dag terug te komen. Tegelijkertijd was er ook een informatiestand in het hotel die vertelde over onze werkzaamheden en de organisatie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 7132

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: