Dag 20: Eerste presentatie - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 20: Eerste presentatie - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 20: Eerste presentatie

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

03 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vanochtend begon de dag met een Info Table bij Rethymno Beach Hotel, een vijf sterren hotel waar we met de fiets heen gingen. Eenmaal aangekomen en opgezet begonnen we met het aanspreken van de mensen. We stonden met onze tafel dicht bij het restaurant wat gunstig was aangezien iedereen gingen ontbijten. Er waren vandaag veel mensen geïnteresseerd in ons dus we hebben die ochtend zo'n 40 mensen geïnformeerd over Archelon en de zeeschildpad. We hadden zelfs maar liefst €108 opgehaald in 4 uur tijd.
Eenmaal terug bij de Campside begon ik met het voorbereiden van de presentatie die ik zelf aangevraagd had. De presentatie begon om 20:30 uur in de 'Kids Club' -.-' Daarvoor hadden we onze Info Table nog een uurtje staan bij het restaurant. Helaas waren er toen wat minder mensen die wat kochten. Na wat gedoe met de projector waren er toch nog wat mensen die kwamen kijken naar de presentatie. De presentatie verliep vrij goed en ik kreeg nog wat complimenten van mensen die vonden dat ze goed geïnformeerd werden. Wel een Pilske verdient duss.. €130 opgehaald. Niet slecht toch?

  • 05 Juni 2015 - 16:21

    Rian:

    Das zeker mooi Luc, kei goe gedaan. Ook namens opa en oma!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 7044

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: