Dag 17: DAYY OFF! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 17: DAYY OFF! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 17: DAYY OFF!

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

31 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag hadden ik en Yara samen onze eerste day off na 17 dagen. We hadden de avond van tevoren besloten om naar Preveli te gaan met de tourbus die vanuit de stad vertrekt. Deze zou vertrekken om 09:00 en 11:00 uur vanuit de 'busstation'. Tjaa... konden we een klere end lopen zonder te weten waar we op moesten stappen. Dachten we het net gehaald te hebben.. staan we weer bij de verkeerde bushalte. Godnondeju, dus besloten we maar naar de stad te lopen om te kijken voor een andere optie of iets om te doen. Later die middag hadden we samen met Jelle, die ook niets meer te doen had 2 scooters gehuurd. HOPPAAA gassers paraat. Het was eigenlijk de bedoeling om alsnog naar Prevelli te gaan maarjaaaa.. we belanden ergens in de bergen. Dus maakten we er maar een roadtour van. Zwaaaar hard. Met 70 door de bergen zonder gas te geven met Yara achterop. We reden door bergsteden, langs diepe cliffen, olijfgaarden en ziek mooie uitzichtpunten.
Die avond hebben we gegeten op een binnenplaats met Griekse Live muziek. Super vette dag! Ohjaaaa na het eten hebben ik en Jelle nog een rondje gegast door de bergen totdat we verdwaalde en zagen dat de zee in een keer een stuk verder weg leek dan we dachten. In het donker de weg vinden is best lastig haha. Die avond hebben we nog gedronken met de hele groep in de Old Town. Ayeeee terug op scooter was toch beter dan lopen. Zwaaaarr goeie dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 7127

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: