Dag 22: Geloof het of niet... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 22: Geloof het of niet... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 22: Geloof het of niet...

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

05 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vanochtend had ik Morning Survey G-K in totaal hadden we deze ochtend 7 tracks gevonden en 1 nest. Drukte op de vroege ochtend dus. Na 6 tracks gemonitord te hebben vonden we ons eerste nest. Precies IN de hatchery... Sjonge jonge jonge, alsof ze het er om doen. En het grappige was nog dat iemand gisteren vroeg of dat al ooit gebeurd was, nou... bij deze dan. Gelukkig hadden we het bovenste ei vrij snel gevonden. Na alle metingen, GPS en tracktekeningen konden we weer verder. Eenmaal aangekomen bij het einde, toen iedereen het weer een beetje gehad had, dachten we nog een nest tegen te komen. Letterlijk vijf meter van de plek waar de auto stond. Achteraf bleek dit onmogelijk een nest te kunnen zijn vanwege de kleigrond.
'S avonds nog een paar uurtjes Info Point samen met Roxy moeten doorstaan. Heel spectaculair was het weer niet in het begin kwam er een grote groep Griekse kinderen die we geïnformeerd hadden. En later op de avond kwam er een 'koppel' wat doneren. Nouja het was een of ander mens uit Venray die op date was met een of andere Griekse boy. Gek wijf. Ondertussen was de rest van de groep ook naar de Old Town gekomen en zijn we nog wat gaan drinken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7150

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: