Dag 24: Mijn tweede presentatie - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 24: Mijn tweede presentatie - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 24: Mijn tweede presentatie

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

06 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Ik look ondertussen alweer een week achter met mijn blog dus word het maar weer eens tijd om er aan te beginnen. Vandaag stond ik alleen 's avonds ingepland om de Info Table bij de Slideshow in Pearl Beach te verzorgen. De slideshow zou eigenlijk gegeven worden door Yara die helaas ziek was. Ik mocht vervolgens de Slideshow voor die avond over nemen. Ik deed de presentatie in het Engels waarna Anna deze in het Frans vertaalde. Er zaten in totaal zo'n 40-50 mensen, waarvan ik vermoed dat tenminste de helft heeft geluisterd. Er waren vrij veel mensen geïnteresseerd die naderhand onze Info Table bezochten om dingen te vragen. Ook was er een Engelse bioloog aanwezig waar ik nog mee gesproken heb. We hadden in totaal zo'n €55 opgehaald. Nouu.. op tijd naar bed want morgen heb ik weer Morning Suvey.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 7149

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: