Dag 27: Info table in Richboy hotel - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 27: Info table in Richboy hotel - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 27: Info table in Richboy hotel

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

09 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag begon had ik alleen 's avonds een shift, info table in White Palace. Overdag heb ik de dag doorgebracht met zwemmen en snorkelen. Niet dat er iets te zien is maar goed... Ohja lachen, de naam van het hotel zegt het al: White Palace, dit is ook heel passend bij het hotel, een veel te wit hotel. Wat denkte... komt Lucske daar met z'n vuile afgetrapte pattas aanlopen. Heel spoor van zand en modder vanaf de ingang naar de Info Table bij het restaurant. Maar goed, vandaag hadden we in totaal zo'n €70 opgehaald en een hoop mensen geïnformeerd. Op het einde kwam er nog een koppel uit Zuid-Afrika die een Hatchling wouden adopteren. Ik had ze alles uitgelegd waarna ze dit overwogen. Hoppakeeee een donatie van €30. Toch weer de moeite deze avond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7060

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: