Dag 32: Dinosaurussen tussen de olijfbomen. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 32: Dinosaurussen tussen de olijfbomen. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 32: Dinosaurussen tussen de olijfbomen.

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

14 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Hehe eindelijk weer een dagje wat langer kunnen slapen. Ik moest vandaag namelijk alleen de t-shirts wassen. Niet veel bijzonder spannend om daar een blog over te schrijven wel? Nou.. voor diegene die zich kapot vervelen en toch geïnteresseerd zijn. Ik flikkerde de t-shirts in een bak, lief naar de wasmachine, deed er poeier bij en drukte op het knopje. TADAAA, dat was het weer voor vandaag.
'S middags hebben we gezwommen met z'n allen, en heb ik nog getekend. Overal over het strand liggen namelijk perfect platte, ronde en grijze stenen, waar ik vervolgens op ben gaan tekenen. Weer eens wat anders dan papier.

Na het eten ging ik met Yara en Jelle naar de bioscoop. Naar Jurassic World... kheb et ok nie verzonnen. De film begon om 21:00 uur, wat denkte staan ze er gewoon al om acht. Dan nog maar wat eten halen.
De 'bioscoop' zelf was een soort tuin tussen Grieks geschilderde muren. Er zat een glimlachend oud vrouwtje kaartjes te verkopen in een hokje van 1 bij 1 en de zaal zelf was, net al de rest, in de open lucht. Er stonden stoelen klaar en scherm was simpelweg een grote witgeverfde muur. De gehele zaal was omringd met olijfbomen en allerlei verschillende planten. Beter dan de Pathé...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 7133

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: