Dag 6: Morning Survey en mijn eerste Info Table - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 6: Morning Survey en mijn eerste Info Table - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 6: Morning Survey en mijn eerste Info Table

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

22 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Het word toch maar weer eens tijd om een blog te schrijven, tis dat ik er zoveel zin in heb en dat het drie kwartier duurt voordat ik heb bedacht wat ik die dag heb gedaan, maar goed. Ook vandaag (Haha, drie dagen geleden dus) begon de dag met morning survey. We stonden om 05:30 uur op en ik deed dit met Sally en Boris. Deze morning survey was nog een deel van de voorbereiding, alle beachmarkers werden gecontroleerd aangezien deze vaak verplaatst worden of verdwijnen. Dit deden we, zoals ik in mijn vorige blog ook al aangaf, met GPS waarna alle gegevens en coördinaten werden genoteerd. Die avond heb ik mijn eerste info table, samen met Yara, mogen organiseren. Dit deden we bij Grecohotel: White Palace, een of ander veel te wit 5 sterren hotel aan de kust. Het doel hiervan is dat we geld proberen op te halen en mensen proberen te informeren over Archelon en de zeeschildpad. We hadden hierbij €64 opgehaald. Rond een uur of 22:00 kwamen we terug bij de Campside waarna we de party van Yella vierde. Desondanks dat hij de volgende ochtend om 05:30 op moest hebben we tot 02:00 uur doorgefeest. GEKKEEEHUIIISSSS!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 7120

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: