Dag 8: Hoppaaa, eindelijk een goeie skate spot. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 8: Hoppaaa, eindelijk een goeie skate spot. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 8: Hoppaaa, eindelijk een goeie skate spot.

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

24 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Ook vanochtend begon de dag met een Morning Survey. Ik heb hierbij sector D-F gedaan met Luca en Jelle. Op dit moment zijn de Morning Survey nog niet erg zinvol aangezien er nog niets word gevonden wat betreft nesten. Het is dus eigenlijk een verplichte ochtendwandeling om 06:00 uur 's ochtends. (Does gek..) Wel zagen we dat er veel tractoren over het strand hebben gereden.
Wazigg trouwens, slaap tekort en dan om 05:30 opstaan om vervolgens weer om 08:15 naar bed te gaan. Haha, weg ritme. Maar goed 's middags waren we dus vrij en gingen we, basketballen op een veldje in de buurt wat dus ook de perfecte skate spot bleek te zijn. Ayeee, hoef ik daar ook niet meer naar te zoeken...
'S avonds hebben we ons eerste Info Point in de Old Town van Rethymnon opgezet. Een of ander plastic verbogen stand die uit elkaar viel als je hem aan raakte met een veel te grote Amstel parasol erboven. Goeieeee. Achjaaa nu heb ik de echte stad ook weer eens gezien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 7059

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: