Dag 9: Morning Survey met een dakloze hond. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 9: Morning Survey met een dakloze hond. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 9: Morning Survey met een dakloze hond.

Door: Luc Sloendregt

Blijf op de hoogte en volg Luc

24 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vanochtend heb ik met Adrianna en Vadim sector A-C gecontroleerd tijdens de Morning Survey. Ohja, een zwerfhond volgde ons bijna tot aan de Campside. Na de Morning Survey heb ik effe gechilld op het strand en nog een frisse duik genomen. Zwaar hard om te zien hoe blauw en helder het water is. Je kunt er zelfs met je ogen open onder water duiken. Vandaag was het ook National Turtle Day. Wat het precies inhoud weet niemand volgens mij, maar er moest iets georganiseerd worden. Dus maakte Yara en ik foto's van de Cuddle Toy (een knuffeltje wat normaal word gegeven bij een donatie) op het strand. We bootste de weg van de Hatchling naar de zee na zodat kinderen een visueel beeld hadden van de situatie.
Later die dag zijn we met een aantal volunteers naar de Old Town van Rethymnon geweest om te 'shoppen'. Omdat we maar 5 fietsen hadden kon Vadim rennen en ik skate. Klotee end man. Bietje lijp daar tussen het verkeer rollen over die crackwegen. Maar goed, eenmaal aangekomen hebben we eerst in een restaurant aan het water gegeten waarna we de stad in gingen. Tja.. wat hebben we gekocht... Een focking opener in de vorm van een pik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 7141

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: