Dag 10: Dat heb ik dan toch effe gemist... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu Dag 10: Dat heb ik dan toch effe gemist... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Luc Sloendregt - WaarBenJij.nu

Dag 10: Dat heb ik dan toch effe gemist...

Blijf op de hoogte en volg Luc

26 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Ook vanochtend begon de dag met een Morning Survey die ik samen deed met Roxy en Boris. Vanaf nu schrijven we tijdens onze Morning Survey ook de windrichting, golven, weersomstandigheden enz. We troffen veel tractorsporen aan op het strand wat natuurlijk ongunstig is voor de zeeschildpad. Deze kunnen namelijk flinken sporen achterlaten waar Hatchlings of volwassen dieren in vast kunnen komen te zitten.

'S middags hebben we nog een beetje rondom het kamp gechillt en heb ik nog wat foto's proberen te maken van de vogels. Tja... ik hoorde ze overal maar ik zag ze niet. Wel kwam ik in het veld achter de Campside een Balkan Green Lizard tegen die er al uit naaide voor dat ik in de buurt was.

Die avond was het plan om nog op stap te gaan. Dus had ik mezelf omgekleed maar toch was ik nog effe op bed gaan zitten. En wat denkte... de volgende ochtend zie je foto's op Facebook voorbij komen? Haha ik wist niet eens dat iedereen weg was gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Op dit profiel ga je verhalen en foto's tegen komen van mij, Luc Sloendregt. Ik studeer Wildlife Management en Research aan de Groene Campus in Helmond. Ook mijn verhalen zullen vaak opleiding gerelateerd zijn, denk hierbij vooral aan mijn buitenlandse stages. Zo ben ik in maart 2014 op een drie weekse stage in Oeganda geweest. In de toekomst kun je me volgen op één van mijn volgende stages en/of reizen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 7131

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Rethymno, Kreta - Griekenland

Landen bezocht: